29/04/2024

AVVISO FONDO MENSE BIOLOGICHE 2023 - NOTICE "Fund for organic school canteens - Year 2023".

Gentili Utenti,

il Comune di Dolo ha partecipato al bando Ministeriale relativo al "Fondo per le mense scolastiche biologiche - Anno 2023".

Secondo l'alleg. A al Decreto Regionale n. 221 del 23 novembre 2023, al Comune di Dolo è stato assegnato un contributo pari ad € 16.586,78, finalizzato a ridurre i costi a carico dei beneficiari del servizio di mensa scolastica biologica.

Tale importo è stato suddiviso per il numero degli utenti iscritti alla mensa per l'anno scolastico in corso, pertanto, la Ditta Sodexo provvederà ad accreditare sul "conto online" di ciascuno di questi la cifra di € 21,51.

Dear Users,

the Municipality of Dolo participated in the Ministerial call for proposals regarding the "Fund for organic school canteens - Year 2023".

According to Annex A to Regional Decree No. 221 of November 23, 2023, the Municipality of Dolo was allocated a contribution of € 16,586.78, aimed at reducing the costs borne by the beneficiaries of the organic school canteen service.

This amount was divided by the number of users enrolled in the canteen for the current school year, therefore, the Sodexo Company will credit the "online account" of each of them with the amount of € 21,51.